Bij De Haardstee begeleiden we mensen vanaf 18 jaar met een licht verstandelijke beperking en/of een autismespectrumstoornis. Daarnaast is er vaak sprake van bijkomende psychiatrische en/of psychosociale problematiek.
Bestuur secretaresse
De Haardstee is een kleinschalige innovatieve organisatie voor mensen met een licht verstandelijke en/of psychiatrische beperking (circa 500 cliënten, 215 medewerkers / stagiaires / leerlingen en vele vrijwilligers) die stevig geworteld is in de stad Leiden (sinds 1965 actief). Bij De Haardstee kunnen mensen zichzelf zijn en wij sluiten ons aan bij de cliënten en wat zij willen, want de aanpak van De Haardstee is persoonlijk, praktisch en op maat. De Haardstee investeert in het door ontwikkelen van de professionaliteit van alle medewerkers (op inhoud en eigenaarschap). Je kiest bewust voor de charme van een organisatie met de omvang van die van De Haardstee waarbij je buiten de lijntjes mag kleuren, fouten mag maken en al je talenten kan ontdekken en mag benutten, graag zelfs!
Ben jij een ster in organiseren, multitasken én blijf je glimlachen terwijl je met twee telefoons, 3 agenda's én een een volle mailbox tegelijkertijd jongleert? In deze veelzijdige rol ondersteun je de bestuurder, het managementteam én de raad van toezicht. Je bent het kloppende hart van onze organisatie en zorgt dat alles soepel verloopt. Wat je allemaal doet? Nou, onder andere:
Het ordenen van dossiers en documenten alsof je Marie Kondo bent.
Het beheren van drukke agenda’s en soepel schakelen tussen afspraken.
Voorbereiden van stukken en notuleren bij vergaderingen.
Organiseren van bijeenkomsten waar alles klopt, tot in de kleinste details.
Brieven en communicatie opstellen die indruk maken.
Het beheren van de klachtenmailbox.
Relaties onderhouden met interne en externe contacten – jij weet wat er speelt!
Nauw samenwerken met je collega's bij de administratie en receptie.
Die kans is groot, als je:
een relevant diploma op minimaal MBO niveau 4 op zak hebt (vereiste)
minimaal 2 jaar ervaring hebt als bestuur secretaresse (vereiste)
affiniteit hebt met de zorgsector
een pro bent in plannen en organiseren
vlot en vriendelijk communiceert, ook als het een beetje druk is
van structuur houdt en lekker nauwkeurig werkt
tweede naam Flexibel is (maar Proactief mag ook)
Microsoft Office-vriendelijk – bent en andere systemen je niet afschrikken
openstaat voor ontwikkeling en je makkelijk aanpast
Een open werkomgeving waarin je kunt blijven leren. En:
wij bieden je tussen de € 2.877,- en € 4.017,- bruto, op basis van 36 uur
aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden op basis van de CAO Gehandicaptenzorg
een hechte organisatie waarin iedereen elkaar kent
zo veel scholing volgen als je zelf wilt
elke dag écht onmisbaar werk, voor en met onze cliënten
een personeelsvereniging die je keer op keer verrassen
evenementen gedurende het jaar met collega's en cliënten
een fijne werksfeer en gezellige collega’s die altijd klaarstaan om te helpen (of om taart te eten)
Bel dan vooral eens met Ida Nijgh, personeelsadviseur, via 06-23550918. Sluitingsdatum vacature 31 januari 2025.
Of wil je de persoonlijke verhalen lezen van mensen voor wie we dit werk doen? Kijk dan eens hier.
Solliciteer dan direct via onderstaande knop uiterlijk 31 januari.
Wij werken niet met individuele ZZP-ers en acquisitie wordt niet op prijs gesteld.