Bestuur secretaresse

Solliciteer nu

Bestuur secretaresse

Part-time 24 uur · Leiden

De Haardstee is een kleinschalige innovatieve organisatie voor mensen met een licht verstandelijke en/of psychiatrische beperking (circa 500 cliënten, 215 medewerkers / stagiaires / leerlingen en vele vrijwilligers) die stevig geworteld is in de stad Leiden (sinds 1965 actief). Bij De Haardstee kunnen mensen zichzelf zijn en wij sluiten ons aan bij de cliënten en wat zij willen, want de aanpak van De Haardstee is persoonlijk, praktisch en op maat. De Haardstee investeert in het door ontwikkelen van de professionaliteit van alle medewerkers (op inhoud en eigenaarschap). Je kiest bewust voor de charme van een organisatie met de omvang van die van De Haardstee waarbij je buiten de lijntjes mag kleuren, fouten mag maken en al je talenten kan ontdekken en mag benutten, graag zelfs!

Aan het werk als Bestuur secretaresse

Ben jij een ster in organiseren, multitasken én blijf je glimlachen terwijl je met twee telefoons, 3 agenda's én een een volle mailbox tegelijkertijd jongleert? In deze veelzijdige rol ondersteun je de bestuurder, het managementteam én de raad van toezicht. Je bent het kloppende hart van onze organisatie en zorgt dat alles soepel verloopt. Wat je allemaal doet? Nou, onder andere:

  • Het ordenen van dossiers en documenten alsof je Marie Kondo bent.

  • Het beheren van drukke agenda’s en soepel schakelen tussen afspraken.

  • Voorbereiden van stukken en notuleren bij vergaderingen.

  • Organiseren van bijeenkomsten waar alles klopt, tot in de kleinste details.

  • Brieven en communicatie opstellen die indruk maken.

  • Het beheren van de klachtenmailbox.

  • Relaties onderhouden met interne en externe contacten – jij weet wat er speelt!

  • Nauw samenwerken met je collega's bij de administratie en receptie.

Is De Haardstee jouw nieuwe werkplek?

Die kans is groot, als je:

  • een relevant diploma op minimaal MBO niveau 4 op zak hebt (vereiste)

  • minimaal 2 jaar ervaring hebt als bestuur secretaresse (vereiste)

  • affiniteit hebt met de zorgsector

  • een pro bent in plannen en organiseren

  • vlot en vriendelijk communiceert, ook als het een beetje druk is

  • van structuur houdt en lekker nauwkeurig werkt

  • tweede naam Flexibel is (maar Proactief mag ook)

  • Microsoft Office-vriendelijk – bent en andere systemen je niet afschrikken

  • openstaat voor ontwikkeling en je makkelijk aanpast

En wat krijg je ervoor terug?

Een open werkomgeving waarin je kunt blijven leren. En:

  • wij bieden je tussen de € 2.877,- en € 4.017,- bruto, op basis van 36 uur

  • aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden op basis van de CAO Gehandicaptenzorg

  • een hechte organisatie waarin iedereen elkaar kent 

  • zo veel scholing volgen als je zelf wilt

  • elke dag écht onmisbaar werk, voor en met onze cliënten

  • een personeelsvereniging die je keer op keer verrassen

  • evenementen gedurende het jaar met collega's en cliënten

  • een fijne werksfeer en gezellige collega’s die altijd klaarstaan om te helpen (of om taart te eten)


Meer weten?

Bel dan vooral eens met Ida Nijgh, personeelsadviseur, via 06-23550918. Sluitingsdatum vacature 31 januari 2025.

Of wil je de persoonlijke verhalen lezen van mensen voor wie we dit werk doen? Kijk dan eens hier.

Enthousiast?

Solliciteer dan direct via onderstaande knop uiterlijk 31 januari.

Wij werken niet met individuele ZZP-ers en acquisitie wordt niet op prijs gesteld.